Private Tutorial (Yaoi) manga

Private Tutorial (Yaoi)
Alternative

Genre(s) Yaoi ,
Author Tomcat,Hutoshi Miyako   0 released.
Status Completed   
Latest Chapters Ch.1(end)

Summary

Other manga by the same author(s)

Chapter Name

Date Added

Private Tutorial Ch.1(end)

Jun 25, 2013

Manga with genres like Private Tutorial (Yaoi)

  • Foxy Foxy manga
    Foxy Foxy Vol.1 Ch.1views: 80k
  • Yasashii Keredo Ijiwaru de manga
    Yasashii Keredo Ijiwaru de Yasashii Keredo Ijiwaru de Story 04 - Unexpected Disasterviews: 344k
  • Shijou Senyuuritsu manga
    Shijou Senyuuritsu Vol. 1 Ch. 6(end)views: 1267k
  • Shinnyuu Kinshi no Koi manga
    Shinnyuu Kinshi no Koi Vol. 1 Ch. 4 ch 4 & extra [end]views: 3994k
  • Yakudate! Seishun. manga
    Yakudate! Seishun. Vol.1 Ch.6(end)views: 2939k
  • Bastard! manga
    Bastard! Ch.138views: 476k
  • Kimi ga Kono Te wo Hanarerunara manga
    Kimi ga Kono Te wo Hanarerunara Ch.7(end)views: 1509k
  • Kiss In Darkness manga
    Kiss In Darkness Vol.1 Ch.1views: 432k
  • Senaka Kara Daite manga
    Senaka Kara Daite Ch.9(end)views: 5524k
  • 50x50 manga
    50x50 Ch.5(end)views: 93k

64 Responses

  1. Anonymous said at April 17, 2014 1:34 am

    i'm so jealous of the kid!!!!

  2. Agathe said at April 13, 2014 7:39 am

    ._. ... i'm traumatize,it's big @@ !

  3. yaoifan560 said at April 12, 2014 5:11 pm

    By looking at this comments , lots of the female wish to have dicks... Omg i wanna have a dick for a day likr very huge (i'm a girl too ;) <3 )

  4. Just Another Hentai Fan said at March 4, 2014 3:50 am

    Why is everyone complaining about the facial expressions? It's called "Ahegao" or "Fucked Silly" to us Western fans. It's basically the expresion that means that the pleasure the character(s) are enduring is so great that they temporarily(or many times permanently) insane leaving them only thinking of that feeling and wanting more.

  5. bwah said at October 22, 2013 6:38 am

    i think they spent more time drawing the penises than the faces

    • Olaf said at January 21, 2014 5:49 am

      lol!yeah right xD

    • Pika~ said at January 21, 2014 8:08 am

      Agreed xD

    • MisakiChan said at January 24, 2014 11:58 pm

      I agree

  6. Raizel said at September 24, 2013 4:30 pm

    PWP. Made my temp. go high

  7. ~Black CaT Nero~ said at September 21, 2013 7:09 am

    ....*nosebleed*.....

  8. finnish girl said at September 6, 2013 5:31 pm

    I'm dying here in the nosebleed... ×Q×

  9. Kane said at August 28, 2013 1:33 pm

    welcome to yaoi, where females wished they had dicks....no seriously.....they would be very convenient

    • Innocent Yunari said at September 24, 2013 4:08 pm

      LOL

    • manga lover said at November 19, 2013 9:51 pm

      True, so so true

    • Pika~ said at January 21, 2014 9:01 am

      I agree

    • ガクポ カムイ said at March 12, 2014 4:41 am

      Aye~! ^w^

  10. LNCS said at August 14, 2013 1:26 am

    If i had a cock i would be so hard and make more
    Nya:3

    • Lina said at August 14, 2013 12:54 am

      Sometimes I wish I had a dick for a day. LOL

    • :) said at August 14, 2013 2:54 am

      Me 2!

    • Sekushi said at September 21, 2013 1:53 pm

      GOSH. I wanted a disk ASAP

    • Pika~ said at January 21, 2014 7:59 am

      Same here xD

    • Ashura-san said at April 12, 2014 7:21 am

      Waa i wish i had a dick soo bad >//<
      the boobs aren't worth the periods.

  11. Dubedaris said at August 13, 2013 11:39 pm

    my imaginary penis is so hard right now!

    • Pika~ said at January 21, 2014 7:59 am

      Lol same

  12. Yuuki said at August 3, 2013 4:14 am

    Yaoi without kiss and sex is not yaoi and read that made me droll so it's good and have sex is like a drug. Your mind went blank and you are just hight. I love yaoi more than shoujo.

  13. Neci said at July 12, 2013 6:37 am

    Omg love the art but the faces it was a game of turn on, turn off, turn on, turn off, for me (note pg.24) and i died laughing at the Got Milk? Pic lmfao rofl!

  14. deerrrp said at July 2, 2013 12:33 am

    Got milk? I died!

  15. yessssyaoi said at June 30, 2013 3:40 pm

    yeah! these are awesome to read.. And you guys are just narrow minded.. You seen some disgusting thing like what u hated d most.. lol it was just a manga...

  16. ericka said at June 29, 2013 12:27 am

    O//////O wow. . . . I think this was i little too much. My nose is bleeding X|

  17. YokaiNingen Johny said at June 27, 2013 9:38 am

    What a wonderful & explendid drawings(^ν^) i think, i cant even imagine to draw dose facial expressions (mine will sure look like aliens) a very fine art. BRAVO!(^O^)/

  18. Whatever said at June 27, 2013 7:23 am

    I don't get girls who read yaoi but have never watched porn (sorry if that offends you)... This isb't just yaoi, it's hentai...porn and only porn...their faces look like normal hentai faces... if you don't like it don't read it. I think this is a turn on...what I don't like is shouta-con with kids being raped...but most people seem fine with that when I read those comments....

    • orangechip said at August 3, 2013 7:10 am

      I agree with the the hentai part, I can't directly pinpoint why, but there is no attempt at plot just porn. Nothing wrong with that but there is a difference between the two.

  19. Asian_freak\(^...^)/ said at June 26, 2013 11:36 pm

    Guys stop saying their face look like if they're in drugs its just that they are so drowned in sex it's making them go crazy and wanting more that's why their faces look like that

    • Innocent Yunari said at September 24, 2013 3:21 pm

      Well you could say they are addicted to it, which also the same as drugs right???

  20. Klein said at June 26, 2013 3:41 pm

    I like Yaoi with a deeper story into it....kinda not used to this....and the expression sure was a bit exaggerating,the drooling and stuffs..haha

    • Terra-K said at June 26, 2013 11:50 pm

      I agree

    • Innocent Yunari said at September 24, 2013 3:21 pm

      Agreed

Leave a Reply