Hachimitsu Darling (Yaoi) manga

Hachimitsu Darling (Yaoi)
Completed   
AKIRA Norikazu 2008 released.
Comedy / Romance / Slice of Life / Yaoi
はちみつdarling Honey Darling (Norikazu Akira)
Vol.1 (end)
 9.0
75 voted
57.3%
34.7%
6.7%
1.3%
0.0%
rate:

Summary

Takahashi Chihiro has always been an useless kind of guy, drifting through school and life with no permanent attachments and no real goals. He's not even sure why he picks up the kitten on the side of the road. But when little Shiro gets sick, Chihiro is desperate and turns to veterinarian Kumazawa.

Other manga by the same author(s)

Chapters(1)

Hachimitsu Darling Vol.1 (end)

Jul 19, 2012
Total: Sort by: Popularity / Date
2014-09-15 21:20
I enjoyed this manga. Most parts were cute and had some humor to it as well.
2014-09-08 13:28
Even the cat looks naughty...lol. I love how the story flows..it's perfect! Thanks sensei..
2014-08-27 05:43
Love, love Akira Norikazu
2014-08-18 16:50
Sooo cute !!! I loved that <3
http://www.mangago.com/read-manga/hachimitsu_darling/an/hachimitsu-darling-chapter-8.html/12/ Ahah funny ^^

158 Topics

  1. anon September 21, 2014 4:40 am

    so cute!! I love the ones with slow building romance!!

  2. OmfgYAOIRevulution!!!! August 23, 2014 8:37 pm

    My 3rd time reading it ! ALWAYS SOOO GOOD OMGG &hearts;&hearts;&hearts;

  3. VampireKnight August 22, 2014 9:52 am

    How cute

    • OmfgYAOIRevulution!!!! August 22, 2014 11:58 am

      hahaha

    • OmfgYAOIRevulution!!!! August 23, 2014 10:34 pm

      wait... WHAT? WHAT IS THAT? A CONTINUE???????? I NEVER SAW THAT!

  4. sapphirewoman August 12, 2014 8:28 pm

    I love this story alot sooooooo cool could more please thanks ;)

  5. wawawawa July 29, 2014 2:47 pm

    Oh man so cute!!!!!!!! "My bear hubby and cat daughter<3"! The fluffiness and sweetness of this manga are off the charts!!! I &hearts; it.

  6. Hmm July 19, 2014 6:34 am

    I always love sensei's seme, so manly and buffy. Damn, they're hot. Including this vet *winks*
    And always love story with cat in it, cos I'm a cat lover here =^.^=

  7. Isabelle July 6, 2014 11:44 am

    Whoops, my comment was deleted by mistake TT.TT Screw writing it all over again.

  8. Yuki June 29, 2014 4:00 am

    I want to see him in the frill apron

  9. Koonin June 29, 2014 3:55 am

    I love it when sensei (Mangaka) draws those cute lil' animal ears~!

    • silverdragon June 29, 2014 5:47 am

      I agree! they are so cute!! xoxo

  10. Penis and Cheeto Dust June 22, 2014 8:47 pm

    I love this manga, it's so good and sweet! I really enjoy reading this manga! (=w=)/

  11. Slappysticks June 12, 2014 9:53 pm

    I love love love this story there's is only one vol. but it takes it slow and made me fall in love with the characters and the best part was how they made the main characters in to animals some what a stray cat and tought bear this is the best type of mangas A+

    • Funny girl June 11, 2014 6:07 pm

      Oh! I can't read pages 4 and another one!!!

    • chinita July 17, 2014 3:52 pm

      i also cannot view page 4 and the sex scene part. sob!

  12. Anonymous June 2, 2014 12:30 am

    MY thoughts exactly! LOL

  13. md08099 June 1, 2014 9:17 pm

    Bear paw standing up lol

  14. Fai'sKay May 29, 2014 9:56 pm

    Only gullible people believe in this stuff -_- How ridiculous

    • chinita July 17, 2014 3:45 pm

      gullible or not its a manga ok. To respect others who love it just don't insult the story don't read or don't just fucking writes insulting message!!!!

  15. Can'tHelpFalling May 25, 2014 8:38 pm

    One of the best fluffy romance manga I ever read. I just keep coming back to this one whenever I feel down.

They read this manga

  • rose already read   2014-09-23 01:45 marked
  • Angellicwarrior already read   2014-09-22 03:34 marked
  • Tricked already read   2014-09-22 01:30 marked
  • rei already read   2014-09-21 07:52 marked
  • zarbar_ want to read   2014-09-21 05:10 marked