Green Peace (Yaoi) manga

Green Peace (Yaoi)
Alternative

Green Piece,

Genre(s) Yaoi ,
Author KITAZAWA Kyou   0 released.
Status Ongoing    RSS
Latest Chapters Vol.1 Ch.05
Vol.1 Ch.04
Vol.1 Ch.03

Summary

from Blissful Sin:
Kosakabe Chihiro is enrolled as a first year in an agricultural high school. In this all boy’s school, Kosakabe treats his admirer, Kawana Ginji, like a slave. One day, Kawana suddenly steals Kosakabe’s first kiss! From then on, Kosakabe decides to skip morning duties. With a pale face, Kawana throws him into the storage room and then…! The real Kawana is actually…?

Other manga by the same author(s)

  • Roman Gousha

    Roman Gousha

    Views:2931k
  • Dolce

    Dolce

    Views:4898k
  • Ze Fan Book

    Ze Fan Book

    Views:214k
  • Houkago no Love Call

    Houkago no Love Call

    Views:10279k
  • Golden Eyes

    Golden Eyes

    Views:1857k
  • Koishite Daddy

    Koishite Daddy

    Views:7628k
  • Love Kids!!

    Views:3408k
  • 110-ban Wa Uketsukemasen!

    Views:857k
  • AV Gokko

    AV Gokko

    Views:1500k

Chapter Name

Date Added

Green Peace Vol.1 Ch.05

Oct 8, 2013

Green Peace Vol.1 Ch.04

Oct 8, 2013

Green Peace Vol.1 Ch.03

Aug 16, 2013

Green Peace Vol.1 Ch.02

Dec 3, 2011

Green Peace Vol.1 Ch.01

Dec 3, 2011

Manga with genres like Green Peace (Yaoi)

  • Fushigi Yuu manga
    Fushigi Yuu Ch.106(end)views: 198k
  • Fuyu no Hana manga
    Fuyu no Hana Ch.1(end)views: 47k
  • Garasu no Suna manga
    Garasu no Suna Ch.1(end)views: 1265k
  • Furachi na Bokura manga
    Furachi na Bokura Ch.4(end)views: 822k
  • Furachi na Ai no Uta manga
    Furachi na Ai no Uta Ch.3(end)views: 262k
  • Free Punch manga
    Free Punch Ch.6views: 3170k
  • Fuku fuku funyan manga
    Fuku fuku funyan Ch.12views: 15k
  • Full Moon manga
    Full Moon Vol.2 Ch.6views: 11k

146 Responses

  1. HIHIKARI said at April 21, 2014 2:33 am

    Does the brothers have their own manga? they should, no? just me? okay..

  2. Itsyaoitime ! said at April 13, 2014 4:02 am

    Ah love love this manga sooo much !! Ah god plz more more ! Update more. Dying of wanting more. Soo cute and sweet couple.

  3. lemon said at February 25, 2014 12:07 am

    Kawana resembles Suoh Mikoto a little^^ hihi

    • shirotsuki said at February 27, 2014 6:07 am

      You're right! They could probably pass as twins :o

  4. ? said at February 21, 2014 2:06 pm

    Yay! soooo cute!!

  5. dorishpp said at February 17, 2014 10:02 pm

    This story is so damn cute and I want to read more!!! I want to know if they really became a real couple with no complaints!!! So far I only see them fighting!! I want to know what's next so PLEASE UPDATE UPDATE UPDATE ASAP!!! thx D

  6. Hikari said at January 26, 2014 7:27 pm

    It was cute.

  7. Padee said at January 17, 2014 11:17 pm

    ヾ(≧з≦)ゞ kawaii!!

    • Padee said at January 17, 2014 10:15 pm

      Hmm... Emoji didn't turn up.... Oh well. Manga was still cute.

    • akki said at February 10, 2014 10:55 pm

      your emoji? I see it.. yes yes it is cute..:3 and so is the manga. hehe

  8. White Rosé said at December 18, 2013 6:22 am

    Awwwww so cute!!! Is there any that are (very) similar to this manga. Help! Cause its rare to find ones like these. Please

  9. Haru said at November 12, 2013 1:56 am

    So cute!

  10. Leimaymay said at October 30, 2013 10:57 am

    nice and cute. but its just a good read when you're bored

  11. Raine said at October 10, 2013 6:16 pm

    AHA when he kissed the kid I about died! I didn't know wether to laugh or freak out so I kinda did both...
    But I love this manga its great!

    • Len-kun said at October 12, 2013 5:30 pm

      lol I did the same thing

    • BIGGEST FAN said at October 28, 2013 12:24 pm

      same :p

    • Leimaymay said at October 30, 2013 10:56 am

      same haha

  12. Rin-chan said at October 10, 2013 12:48 am

    In chapter 5 the one peeping is the younger brother not the older one...I'm so confused

  13. peaceout12 said at October 9, 2013 8:19 pm

    cccccuuuuuuuuuttttttttttteeeeeeee <3 i'm gonna die of to much cuteness XD

  14. Sakura Cherryblossom said at October 9, 2013 1:04 pm

    The kiss with the little kid was just a bit unexpected and weird.....

  15. Lily Pup said at October 9, 2013 8:37 am

    Why are the characters so hot and cute! It's unbelievable that the can be so sweet yet cool. But that's what makes them so attractive!

  16. Rapist said at October 9, 2013 6:05 am

    I really wanted to see some rape!!

    • cc said at October 10, 2013 7:57 pm

      Pffffffft. Lol XD

  17. ksb1978 said at October 8, 2013 10:31 pm

    the little kindergarten boy was too cute. you know he's gonna grow up to be somebody's aggressive seme. *evil grin*

    • :p said at October 8, 2013 10:43 pm

      Lol nice one

    • :O said at October 9, 2013 5:58 am

      Or agressive uke.

  18. xXCrazyAssShitXx said at October 8, 2013 9:01 pm

    he kissed a little kid.. well, I loved it anyway ( ̄▽ ̄)

  19. articwolf said at October 8, 2013 8:30 pm

    hahah the little kids were great.

    • sweetyaoibaby said at October 8, 2013 8:52 pm

      kawana is so cool

  20. ... said at October 8, 2013 8:22 pm

    Oh me xD poor nameless brothers

Leave a Reply