Ai no Gebokutachi (Yaoi) manga

Ai no Gebokutachi (Yaoi)
Completed   
Sakurai Shushushu 2007 released.
Comedy / Smut / Yaoi
愛の下僕たち ; 爱的仆人们 ;Love Prisoners
Ch.01(end)
Ch.02
Ch.03
 8.6
77 voted
51.9%
31.2%
15.6%
1.3%
0.0%
rate:

Summary

1-2) Keigo and Gunji are both stubborn and prideful men who didn't realize their mutual love for each other until years later when both ended up in the same hot spring together... with their kids!? Will they come to terms with their feelings for each othe

Other manga by the same author(s)

Chapters(5)

Ai no Gebokutachi Ch.01(end)

Sep 1, 2011

Ai no Gebokutachi Ch.02

Sep 1, 2011

Ai no Gebokutachi Ch.03

Sep 1, 2011

Ai no Gebokutachi Ch.04

Sep 1, 2011

Ai no Gebokutachi Ch.05

Sep 1, 2011
Total: Sort by: Popularity / Date
2014-08-15 04:25
I loved the ending. The look on the dads' faces was priceless.
2014-08-18 00:59
Lol so funny!! Especially when saw them while having sex!! XD
2014-10-20 22:53
The kids little story was nice. Omake oh my very funny.
2014-10-17 06:05
This is the nice one

143 Topics

  1. Anonymous October 14, 2014 7:17 pm

    Wait.... So chapter 1 (end) is the last chapter and the fifth chapter is the first chapter? CAN SOMEONE PLEASE HELP PLEASE

  2. Whoa! September 23, 2014 12:42 am

    Best yaoi ever! So funny! I couldn't stop laughing when they told they messenger guy that a semi ran over the journalist guy!! " you idiot! The semi ran over the bike!"

  3. chestnut September 17, 2014 3:12 pm

    Ahahahaha, this is so funny XDD

  4. Ninja September 14, 2014 9:37 pm

    Bhahahah i laughed so hard at "frankestein" and the last one which they caught fcking at hospital rofl

  5. YAOI LOVER August 31, 2014 6:30 pm

    LOL...........so funny and cute..

  6. OmfgYAOIRevulution!!!! August 26, 2014 12:21 am

    AHAHAHHA http://old.mangago.com/read-manga/ai_no_gebokutachi/ms/online_manga/6371-5.html/46/ AHHAHAHAHAHHAHAHHAHA I LOOOVE ALL THE STORIES1!!!!!!!!!!! LOL SO GOOD!!! THIS MANGAKA KNOWS WHAT TO DO! LOLLLLLL OMG SO GOOD!!!!!! want more ahaha

  7. kimi-chan August 17, 2014 3:01 am

    Meatbun haha he's so cute and fluffy. I love all stories

  8. liliana katsuki August 16, 2014 6:19 pm

    funny and nice

  9. LittleMs.Curious :3 August 10, 2014 5:13 pm

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
    OMG! Stupidity level = 100%!
    Love it! Too Adorable! <3
    *Dies of Laughter and Satisfaction* ~(^_^)~
    My only question is that... what was the guy's sickness on the 4th story (@_@)???

  10. Nyantaro-kun August 10, 2014 3:43 pm

    The omake is to die for! Literally! To die laughing! I love how the author ends the stories.

  11. LMFAO August 10, 2014 9:26 am

    Great artwork mixed with silly humor and hot sex, what more can you ask for? Though the last two stories could be stretched into long series, it's just not how sensei rolls

  12. yaoilover
    August 1, 2014 7:53 am

    This is y sometimes I wish I was a manga character because if you r just a background character u can do all the peeping u want u don't follow what the mangakas plan as the main characters do. just my opinion. also actually about the manga all people who do not like their shape don't u wish u knew what training they did c just another reason that makes the manga world a heaven

  13. Yaoifangal July 30, 2014 7:02 am

    Keita was so cute and so freakin cute I could die who knew he be a seme that a surprise. And gunkichi was sweet too I just thought he's eyes was weird he looked crazy. But he looked better when he grew up tho. loved all the stories.

  14. I fu*** 'n loved it July 27, 2014 9:28 pm

    Touched my heart. Although I laughed so hard , at few situations its just total emotional ride when the actor went to outside to call ambulance... When older journalist guy went inside of that bleached hair guy's room to seduce him.... Woah and how he just run off with the rumen shop owner's cycle omg that was really funny..haha

  15. siver wolf July 24, 2014 8:08 am

    this is cool it.....

  16. hahahaharlequin June 28, 2014 12:03 pm

    wow... that was hilarious!! the omake was gold!! How's about a doujin or side story where the two dad's try it in reverse(like their kids)?

  17. Tee Hee June 6, 2014 4:45 pm

    LOL!! flying back kick..=)))

  18. Rin June 6, 2014 2:46 pm

    I laughed sooooooo hard. Loved loved loved the last page (omake). I wouldn't mind if both the daddies switched roles.

    • Fujyoshi-chan June 14, 2014 7:06 am

      Oh yes me too!!!!^^

  19. yaoi is art May 24, 2014 5:55 am

    this is have to read. a must. reccomended. you gonna crack yourself up

They read this manga

  • AmisaJoi already read   2014-10-20 22:53 marked
  • minkupinku is reading   2014-10-20 17:14 marked
  • ninjdragon already read   2014-10-19 20:15 marked
  • Achie9192 already read   2014-10-19 17:27 marked
  • stadiumarcadium already read   2014-10-19 01:41 marked